Marketing munkatárs

  • #

    marketing

  • #

    b2b

Velük dolgozhatnál:

Hogy miről is szólnának a hétköznapok?

Hol is kezdjem...

A Webtown egy szoftverfejlesztéssel foglalkozó vállalat, de ezt nyilván már tudod. Azt viszont nem biztos, hogy tudod, hogy alapvetően közepes és nagy szervezetek számára készítünk komplex, online informatikai rendszereket. Ebből fakad az is, hogy nálunk a marketing jelentős része B2B természetű.

Az alábbiakban megpróbáltuk összeszedni, hogy milyen feladatokra keresünk munkatársat, illetve milyen feltételek mentén kellene dolgozni. Lesz itt néhány "Hunglish" kifejezés is, de ezektől nem szabad megijedni, egyszerűen hülyén hangzik, ha mindent magyarul próbálunk elnevezni ebben az iparágban...

Olyan területeken kellene segítened a cég fejlődését, mint például:

  • kreatív tartalmak önálló előállítása, szövegírás (esetenként képszerkesztés)
  • a Webtown honlapjainak tartalomkezelése
  • a Webtown közösségi média csatornáinak működtetése a Brand Guide-nak megfelelően
  • online marketingstratégia alapján kampányok menedzsmentje
    az üzleti célok támogatására
  • versenytársak elemzése (persze főleg marketing szempontból)
  • a piac monitorozása.

Nem fogunk Rád csúnyán nézni, ha az alábbi feladatok egy részét is bevállalod:

  • részvétel a Webtown B2B marketing tevékenységének és kommunikációjának tervezésében
  • társosztályokkal (főleg a HR és a Sales érintett) való egyeztetések és kampányok támogatása
  • részvétel az online marketingstratégia kialakításában, kampányok tervezésében
  • az online teljesítmény minden területre kiterjedő folyamatos nyomon követése, elemzések készítése (Google Analytics, Google Ads, HotJar és egyéb adatbázisok segítségével)
    • hadd nevezzem nevén: riportok készítése heti, havi, negyedéves rendszerességgel

Jól látod, a fentiek szabad szemmel is jól látható mennyiségű adminisztrációs munkát is jelentenek a kreatív feladatok mellett, ezt muszáj szem előtt tartani.

Kevés elvárásunk van az ideális jelölttel szemben, azonban annál több olyan feltétel adott, amelyek teljesülése esetén nagyobb eséllyel pályázol.

Íme a lista:

  • legyen stabil angol nyelvtudásod, hiszen több partnerünkkel alapvetően angolul kommunikálunk (Liferay, Ibexa) és egyre erősebb a Webtown nemzetközi jelenléte is
  • előny, ha németül is jól beszélsz
  • szükséges az IT szektor valamilyen szintű ismerete, ez az alapja annak, hogy a feladataidat el tudd látni, értsd a szakzsargont, beilleszkedj a csapatba stb.
    • ejtsd: nem fejlesztőt keresünk most, nem programnyelvet kell ismerned, de ne onnan kezdj el barátkozni a területtel, hogy pl. mi is az a portál
  • nem árt, ha van némi B2B marketing tapasztalatod
  • légy precíz és kreatív (nem véletlen, hogy ez a két feltétel egy sorba került)
  • ismerd valamelyest a Google termékeit (Analytics, Ads stb.)
  • örülünk, ha a közösségi média felületeinek használatával kelsz és fekszel, hiszen rengeteg minden történik nálunk, amiről nekünk eszünkbe sem jutna posztolni, de már most is ezeken a platformokon folyik a kommunikációnk jelentős része
  • tudj alkalmazkodni másokhoz, de légy képes önálló munkára is.

Az szinte garantált, hogy ebben a közösségben jól fogod magad érezni, ha elkezdünk együtt dolgozni.

Bizonyára láttál már álláshirdetéseket, így a könyöködön jön ki a "mi vagyunk a legjobb csapat", "versenyképes jövedelmet biztosítunk", "barátságos környezetben dolgozhatsz" és egyéb feltételek, amelyeket a cégek biztosítanak. 

Mára alapvető munkavállalói elvárás (remélem), hogy az embert megfizetik és normális körülményeket biztosítanak a munkájához, hogy hatékonyan dolgozhasson.

Ezért nem is sorolom itt fel az összes ilyen tételt.

Azt viszont fontos tudnod, hogy mi a kovidka (már becézzük is a drágát) ellenére is a CSAPATban látjuk az erőt, így nem csupán távmunkában gondolkodunk, hanem a Webtown főhadiszállásán is kellene minden héten valamennyi időt töltened, hogy a közvetlen munkatársaiddal egy levegőt szívhass néha és a Webtown csapatának szerves részévé válhass.

A munkaidő megbeszélés tárgyát képezi. Nem full-time munkatársban gondolkodunk jelenleg, de a heti 1-2 óra egész biztos, hogy nem elegendő. Az ideális talán (legalábbis egyelőre így gondoljuk) a napi 4-6 óra volna.

Ne lepődj meg azon sem, hogy a felvételi nem egyetlen körből áll, tényleg szeretnénk a csapatunk számára ideális munkatársat megtalálni és fontosnak tartjuk azt is, hogy Te is megismerhesd a gondolkodásmódunkat.

Remélem, hogy nagyjából összefoglaltam, amire szükséged lehet, de ha bármi kérdésed volna, nyugodtan írj!

És most engedd meg, hogy gratuláljak, amiért eljutottál eddig az olvasásban: Gratulálok!

Egy kis görgetés még és az is kiderül, hogy miként jelentkezhetsz!

Velem kellene a legtöbbet dolgoznod:

Lázár Gábor vagyok. A munkatársaim, barátaim és bizonyára az ellenségeim is egyszerűen Lázárként hivatkoznak rám. Fontos tudni, hogy nem hasonlítok az avataromra, de jobbat nem tudtam készíteni, rosszabbat pedig nem is akartam. Néhány éve én felelek a marketingért a Webtown csapatában, korábban pedig vezettem néhány száz projektet és úgy 5 éven át a cég PHP fejlesztési divízióját is. Ez a tizenötödik évem a Webtown soraiban. Jellemző rám, hogy határozott elképzelésem van a célokról, az odavezető út megtervezésében azonban örömmel fogadom a nálam okosabbak tanácsait. Rengeteg ötletem és ugyanennyi tervem van, ezek megvalósításához keresek új munkatársat a csapatba.
Ez most kissé társkeresősre sikeredett, de nem baj.

Jelentkezési feladat

Add el magad!

  • Készíts egy videót, prezit, szöveget, hangfelvételt, vagy bármit, amivel felkelted az érdeklődésünket
  • Az itt található űrlap segítségével juttasd el hozzánk az anyagodat
    (link a Google Drive, Dropbox, Tresorit, WeTransfer, Youtube, iCloud stb. tartalomhoz)

 

Második kör

Azok, akikkel a jelentkezési feladat alapján kapcsolatba lépünk, valami ilyesmi feladatot kapnak a felvételin:

  • add el magad egy kitalált facebook profil segítségével
    • fogalmazz meg 3-4 posztot
    • legyen egy jó névjegyed
    • vázold, hogy milyen profilképpel, borítóval szerepelnél
    • egyéb, titkos fűszerezés :)
  • mutasd be, hogy milyen kampánnyal adnád el magad a Google-ben, ha a fő erősségeidet a fő vágyaid teljesítése érdekében szeretnéd felhasználni
    • ön-analízis
    • kifejezések
    • leírások
    • célcsoport

 

Segítettünk egy keveset, ugye? Így akár előre is gondolkodhatsz!
De most koncentrálj a jelentkezési feladatra, remélem, hogy találkozunk!

Üdv:
LG

 

Karrier űrlap - B2B online marketing munkatárs

Jelentkezés