HR Generalista

részmunkaidő: 4-6 óra

A Webtown-Informatika Kft. online üzleti megoldásokat szolgáltató, kb 50 fős IT vállalat, amely 2005 óta a hazai IT piac szereplője. Rendkívül büszkék vagyunk a csapatunkra és a közösen elért eredményekre. Barátságos, vidám társaság vagyunk, nagyon komolyan vesszük az emberi kapcsolatok kiépítését és ápolását is. Téged is várunk! 
 

Amire számíthatsz nálunk:

  • Egy összetartó, kedves, a feladatokat közösen kialakító, együtt ötletelő kis csapatra, ahol a HR feladatokat ketten osztjuk meg, illetve ahol a gazdasági vezetőhöz közvetlenül kapcsolódunk egy lapos hierarchiában, így valóban hatással lehetsz a szervezet életére.
  • A munkánkkal a teljes munkavállalói életciklust lefedjük a toborzástól egészen a kiléptetésig, de a céges rendezvények megszervezésével, employer brandinggel, szervezetfejlesztéssel, startégialkotással, HR adminisztrációval is támogatjuk a munkatársak mindennapjait. 
  • Nem csak a Webtown céges céljainak támogatásában veszünk részt, de extrán fontos számunkra a közösségünk, a HR-en együtt dolgozunk majd azon, hogy a munkatársak ne csak motiváltak, de kiegyensúlyozottak legyenek, jól érezzék magukat a munkájukban és a szervezetben. 
  • Agilis csapatok, fejlesztők, product ownerek, scrum masterek, expertek, back-office, marketing, HR... minden pozícióban a legjobb kollégákkal. De számodra még van hely!
  • A Webtownban eltöltött átlag idő 7 év, így egy igazi összetartó, segítőkész, lojális csapat motiválásában lesz szereped.
  • Hiszünk a work-life balance-ban, nem hajszolunk túl senkit, nincs túlóra.
  • Hibrid munkavégzés
  • Kiscsoportos angol nyelvoktatás, keddenként közös reggeli, havonta sörözés, programok, évente egy céges hétvége, mikulás, sportprogram, közös karácsony, és még rengeteg apróság, amit a HR-en lesz lehetőséged kreatívan alakítani.

Ha csapatunk tagja leszel, a következő feladatok várnak Rád:

  • részvétel a cég HR stratégiájának kialakításában, annak megvalósítása és folyamatok fejlesztése 
  • szervezetfejlesztésben való részvétel
  • munkaügyi feladatok ellátása (ki- és beléptetés, bérszámfejtés előkészítése, nyilvántartások vezetése stb.
  • tobozási és kiválasztási folyamatokban aktív részvéte
  • céges rendezvények, csapatépítő programok szervezése
  • Változatos csapatépítők és szakmai programok, szakmai fejlődési és továbbképzési lehetőségek
  • részvétel a motiváló munkahelyi környezet kialakításában, a munkavállalói elégedettség növelése és a pozitív munkáltatói márkaépítés elősegítése
  • kapcsolattartás munkajogi kérdésekben a cég jogi képviselőjével, valamint egyéb partnerekkel és intézményekkel (üzemorvosi szolgáltató, recruitment agencyk, marketing stb.)
  • új belépő munkatársak onboarding programjának kezelése
  • együttmüködés a Marketing csapattal, a munkáltatói márka külső és belső építésében
  • aktív részvétel Back Office iroda életében

Szeretnénk, ha az alábbi képességekkel és ismeretekkel rendelkeznél:

  • felsőfokú végzettség
  • legalább 6 év HR területen szerzett, releváns tapasztalat
  • szellemi munkakörök toborzásában szerzett tapasztalat (IT toborzás előny)
  • társalgási szintű angol és/vagy német nyelvtudás
  • kezdeményezőkészség, önálló munkavégzés, proaktív és agilis szemléletmód

Munkavégzés helye:

  • 1117 Budapest, Hauszmann Alajos utca 3/b
  • Kiváló megközelíthetőség, remek tömegközlekedés.
  • Fedett, zárható kerékpártárolónk van és az irodában zuhanyzós fürdőszobát is találsz.

Munkaidő: 

  • részmunkaidő, 4 vagy 6 óra
Ha sikerült felkelteni az érdeklődésed, CSATLAKOZZ HOZZÁNK! 

Ha kérdésed van, KÉRDEZZ BÁTRAN!

allas@webtown.hu
Várunk szeretettel!

Jelentkezés

Jelentkezés